lördag 26 maj 2007

20% hos Kickis pyssel

Pga personliga skäl har jag beslutat att lägga företaget på is för obestämd tid framöver, jag kommer nog inte lägga av helt utan kommer förhoppningsvis dyka upp igen.

Men innan dess behöver jag hjälp från Er, mina kära kunder, att tömma lagret! Därför erbjuder jag: 20% rabatt på alla NYA ordrar som läggs i webshopen.

Inga förbeställningar kommer att ske framöver så det är bara de varor som finns i lager som detta gäller på. Dessutom får man fraktfritt när man handlat för 400 kr eller mer (efter dragen rabatt)!

Invänta ALLTID personlig bekräftelse då rabatten dras manuellt och så att jag hinner kolla så att alla varor finns kvar. Vänligen ha överseende med ev. extra behandlingstid pga högre orderingång, samt att jag inte orkar lika mycket pga foglossning mm.

Inga kommentarer: