söndag 8 april 2007

Pysselmyran firar påsken med fraktfritt...

Lite sent, men än är det tid kvar så jag delar med mig av Pysselmyrans erbjudande:

Jag vill passa på att önska er alla en riktigt härlig påskhelg! Från och med Skärtorsdag till och med Annandag Påsk bjuder jag på FRI FRAKT för den som handlar omonterade stämplar för minst 200 kr (exkl. frakt). För blandade ordrar över 400 kr (exkl. frakt) betalar ni endast HALV FRAKT.

Frakten korrigeras i den personliga orderbekräftelsen - invänta den innan ni betalar in några pengar på kontot!

Själv tar jag lite sporadiskt ledigt nu i påsk, så det kan dröja ända tills tisdag innan jag börjar att bekräfta de ordrar som kommer in. Ordrarna packas och bekräftas som vanligt i turordning.
Pysselmyran reserverar sig för att varor kan ta slut i lager fortare än jag hinner att uppdatera.
Bland alla inkomna ordrar under erbjudandetiden utlottas dessutom tre vinster på vardera 150 kr.

Glad Påsk!/Sofia

Inga kommentarer: